Elektroinstalační materiál Praha, Plzeň - Dabok s.r.o.

Velkoobchod s kabely, stykače, jističe, zásuvky

Reklamace

Reklamamační technik - Kolář Petr

Kontakt: 731 622 726  mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Naše reklamační řízení se řídí snahou o pomoc kupujícímu a příslušným zákonem.

Co stanoví zákon?
Zákon o ochraně spotřebitele ve svém § 19 odst. 3 stanovuje:

Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Výklad:
Při pročítání výše uvedeného paragrafu Vás může napadnout otázka, zda se rozhodnutí o vadě, resp. lhůta pro posouzení vady započítává do 30 denní lhůty na vyřízení reklamace. Zákon ve výše uvedeném paragrafu ve větě třetí explicitně uvádí, že "reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena..." - mluví se zde tedy nikoliv o samotném odstranění vady, ale o celé reklamaci včetně odstranění vady a tedy včetně počátečního rozhodnutí o vadě. Rozhodnutí o reklamaci je tedy součástí vyřízení reklamace a celý proces musí být vyřízen bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů. Třicetidenní lhůta pro vyřízení reklamace začíná bežet dnem následujícím po uplatnění reklamace kupujícím.
Pokud tedy spotřebitel reklamuje věc 1.6. musí mu prodávající do 1.7. vadu posoudit i opravit.
 

Novinky


úterý, 17. září 2013
Naskladněny spínače Legrand řady Niloé.   Více o tom...

úterý, 22. března 2011
Legrand - CABLOFIL KABELOVÉ DRÁTOVÉ LÁVKY SE ZACHOVÁNÍM FUNKČNOSTI PŘI POŽÁRU   ZP 27/2008 PAVUS • DIN 4102-12: 1998-11 • STN:... Více o tom...

Všechny články...

Akční nabídka